هنوز هم زیباترین آوای دنیا برایم شنیدن خنده های توست
هنوز هم زیباترین طلوع برایم طلوع چشمان زیبای توست
هنوز هم غم انگیز ترین اتفاق برایم صورت اندوه ناک توست
هنوز هم آغوشت برایم مقدس و دستانت زندگی بخش به جان من است
هنوز هم در کوچه های خلوت عاشقی ، در میان سکوت بوسه هایمان زندگی میکنم

جمله های عاشقانه برای شریک زندگی

چه لحظه قشنگیه اون لحظه که
من میگم نفس من کیه ؟
و تو با تمام وجود میگی منم

جملات عاشقانه برای همسرم

زندگی مثل بازی حکمه
حتماً لازم نیست
دست خوبی داشته باشی
اگه یار خوبی داشته باشی
با بدترین دست هم برنده ای

متن عاشقانه زناشویی

ناز آن چشمی که سویش مال ماست
ناز آن رویی که بوسش مال ماست

_____ ♥ ♥ ♥ _____

یه خونه نُقلی می‌گیریم
نُقلی نه واس خاطرپولش ،
یه بیست مترجاباشه،نتونی ازم دور شی
تا هر طرف و نگاه میکنم ببینمت

_____ ♥ ♥ ♥ _____

دنیا هم کـه ازآن تـو باشد
تا زمانی کـه درون قلب یک زن
جایی نداشته باشی
تا درون آوازهای عاشقان زنی
زندگی نکنی و سهمی از
دلشوره‌ های زنی نداشته باشی
فقیرترین مردی

عشقم دوست دارم

تو مرا میفهمی
من تو را میخوانم
و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است
من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم
و تو هم میدانی
تا ابد در دل من میمانی

_____ ♥ ♥ ♥ _____

عشق یعنی
خونه پر از نشونه های یه مرد باشه